<3

hejsan alla har vart i skolan och hade biiiiiiiiiiiip test  på morgon :s mina ögon var inte ens öppna re ...sen har chillat till max sen på slutet av dan så kom REBECKA FRIDA DEMIR TIll vår skola hayati älskar dej broder jag å diana ZEINOOOO var med henne till klockan 6 typ vi chilla och åt lite i norsborgs grillen., sen följde med becka till tullinge ungeför sen drog hem och nu så ska jag färga håret till SVART den som säger nej göööööööör inte förlåt men måste tväääääääär :) har tröttnat på mitt hår <3

den här hårfärgen har jag just nu :p

vissa kommer bli arga på mej =)<3

Kommentarer
Postat av: Nilufer

KATT !

2009-09-16 @ 07:38:04
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskardinmamma§

2009-09-16 @ 14:26:12
Postat av: jessi

DU ÄR BÄSSST!!!!!!! SVARTHÅRING NU BÄSTA:d:d

2009-09-16 @ 19:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0