:) :@:/ <3

hej jag börjar med det här för tillfälllet jag knullar sskolans mammas pappas farrfar morfars morfars morbror från topp till tåååå :@ hatar verkligen hade prov idag  igeeeeeen  hade planerat fuska fint allting sen horfitt läraren säger
-Ja du lalay du ska byta plats du får inte sitta där , vill inte att du ska sitta vid silvana :O
jag ba bara whaaaaaaaaaaaaaaaaaaatafuck vill inte ens sitta vid silvana  hon satt framför mej jag satt bredvid amanda  hon kunde allting . jag ba nej ska  inte  byta plats varför JUUST JAG :(?????
SEN HAN BA NEJ DU MÅSTE BYTA ANNARS SÅ FÅR DU INTE  prooovet jag ba joooo kom igen horunge  , han ba du får inte provet lika gärna gå ut jag ba nej ska inte ge mej provet ska vara hära och sitta som en määniska , och fucka som jag har planerat han ba UT FRÅN KLASSRUMMET . jag ba suuuuuuuuuuug min KUUUKK okeeii???? AAAhhh braa  sen han ba har du någon kuk jag baa ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH knulla din farfar ! hahhaah :!!!
sen så tog jag lite kort med lilla denniiiis haha :) hade dessutom lite syslööööööööööööjd idag hahah :) !
bästa vikaren har aldrig haft bättre hon älskade mitt namn e hon inte kyngligg haha hon ba min dotter ska heta så jag blev överlycklig hon skrev mitt namn på sin hand söööt hon e walla :)
haha sen sen  drog hem  gick ut var lite med bariish babak tror jag han hette och lill malin  ahahah . hade tråkigt :) sen kom  hem och sitter vid datan nu :)
måste stanga av snart lilla bebiiis tvingar mej -.- hahah!!


HAHAHHA   NÅGONNS GLASÖGON HAHAH!

HAHAHA  horungen kunde inte ta kort :)

hahah  jaooo!  keff man kan vara :)

haha jag syyyyyyyyyr bästa visst :D???? HAHAHHAHAHA föörsta gången
xD  !!! silvana keff due lär dej av mej mästaren :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0