:)

´hejsan idag har jag vart i soooooooollentuna träffade Sara Idris kärlek till dej syster!<3
sen var med alla andra självklart så var daniel alex khalid och saleeh med haha sen några till jag inte känner , vi softa chilla sen vad du vill mer hahahhahah idaag khalid och danne fiffla mej saleh och sara i peendeln horer haha ! ville bara döda dom :D vi ficl åka t fucking karlberg sen tbx dom hade gått av hahah !töntar älskar er ´=)

peshmarga ska göra snart tatuering fan ;D
kung är jag ahah driver men ey känner folk som gör tatuering? t mindreåringar?:P
säg till mej då. men vill inte ha folk som leker att doom har kontakter sen dom säger -aaah vi ska snacka med dom och fråga . tills du har frågat . jag tror jag har gjort bankrån åxå. om du känner en direkt person som du har nummer allting ring mej ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du nte fråga silvana när hon ska få tbx sin blog sen skriva det här i bloggen ? ??

2009-09-23 @ 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0