svar på några komentarer av turkar älskar er =)haha

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH JAG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGG ALLA KOMENTARER RE  TURKAR   1-0 TILL ER ?
ÄR NI NÖJDA NU HAHAHAHAHHAAH??? WALAAAK OKEJ OM JAG BRYDDE MEJ MANNEN ;D ÄLSKAR DEJ OCH DITT LAND MWAAAAAAAH :S HAHAHAHAH KÄRLEK TILL DEJ ;D WHÄTZUPPPPPPPPP NÅGON E KRIGARE hära VILL DU BLI MIN KOMPIS HAHAHHAHAAHHAHA WALAK SHONU STICK HÄRIFRÅN RE ;D VRF LÄSER DU MIN BLOGG OCH SPENDERAR DIN TID OCH SKRIVER DIN LÅNGA HISTORIA KOMENTAR , HAHAHAH JA JAG LÄSTE DEN EFTERSOM ATT DU VERKAR DÖ FÖR DITT FOLK OCH DITT LAND .LACK HABIBI OM DU GILLAR DEN SÅ MYCKET FLYTTA TILL TURKIET SOM MÄNIISKOR MWAAAAAH HARE BÄST (y) INGEN NYTTA HAR DU här iaf sötnos (Y)...
om du vill mej något finns i botkyrka trakterna kom kom due välkommen ska hämta kebab shai vad du vill till dej ;D(Y) kom kom jag e skit snälll HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
FUCK allt och alla är du nöjd nu ?:p
hähähä som om jag bryr mej om befolkningen kurder turkar syrianer araber libnänier skiteri allt och alla. om du nu ska säga jag skiteri oxo . då skriv inte historier t mej för jag vill inte ha någon godnaat saga habibi gjorde ett inlägg om dej åxå sötnos vet inte  ens vem due mannen (Y)



mannen om  du vill veta  om turkar och kurder
så ger jag dej en hemsida från google det är inga lögner där ;d

http://images.google.se/imgres?imgurl=http://kurdeskil.se/karta.jpg&imgrefurl=http://kurdeskil.se/om_kurder.html&usg=__ZWFbo__146XpYu4s0dqsfPcLg8I=&h=212&w=260&sz=15&hl=sv&start=16&um=1&tbnid=W2nhQLKX7wfmuM:&tbnh=91&tbnw=112&prev=/images%3Fq%3Dturkiet%2Bkurdistan%2Bkarta%26hl%3Dsv%26um%3D1

'
vi finns överallt ;D
halva turkiet åxå hahah hjärtat, stick från min blogg nu snällt och fint som människor säger jag till dej;D

Kommentarer
Postat av: Gabriella The Queen

2009-09-19 @ 21:20:28
Postat av: Gabriella The Queen

'hahahahh kuung är vad du är<333 käärleek

2009-09-19 @ 21:21:07
Postat av: -

OM DU HATAR SÅ MYCKE TURKAR!? VARFÖR VAR DU TSM ME DANIEL FRÅN ALBY DÅ???????

2009-09-20 @ 20:45:20
Postat av: MEHMET KARACAN

HAHAHAHA FEEEJJK KARTA MAMMAS!

FUUUCK EEER, DE INTE ALLLA TURKAR SOM HATAR KURDER.

SÅ TYYST BARA NUU DÖÖÖ DIN KUURDIISH, FANNN JA SKA BAZZ DIG DU SÄLJER TIDNINGAR DKA VÅLDTA DIG ! LEK ITNE MAN PÅ BLOGGEN NU KUUKHUVVE.. SE NTE OSS SÅ SVAGA JAG TAR DIG BA O FRAM U BLIR GRAVID AV EN TURK DÅ !

2009-09-21 @ 22:09:53
Postat av: Anonym

hahahah sväär feeejjk karta va leker ni ni har land, de har aldrig vart ert förut o kmr aldrig, ni finns där ni finns överallt för ni har inget alnd att bo ii! HAHAHAH

2009-09-21 @ 22:10:32
Postat av: KNULLAR TURKAR UPPP O NER MANNEN

ASSÅ DEN SOM KURDISTAN INGEN LAND KOM TILL RISSNE FÖRORTEN , ERAN MAMMA KNULLARE :p SÅ FÅR NI SE VAD SKA HÄNDA MANNEN VA LEKER NI TURKAR !!!!!!!!! JAG KAN FUCKA ER LÄTTTTTTTT MANNEN ,SÅ HÅLLLL I KÄFFFFTT MANNEN ,KURD = TUNG VI ÄGER turkar!!!!!!!!!!

2009-09-29 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0