gamla bilder haha HAR JAG INTE ÄNDRATS TILLS NU':)'?

 

 

(KLICK PÅ BILDER)

HAHAHAHHA JAG DÖÖÖÖÖR FÖR DEJ MOSTER CHIMEN BÄST ÄR DU HAHAHAH HENNES SMS TILL MEJ :) FRÅN INGENSTANS :)

MIN MOSTER HAHA ASSÅÅÅ HON E TYNG HAHAHAH HON SKRIVER FRÅN INGENSTANS JAG FUCK YOU MOTHA FUCKA BIATCH HAHAH KNAZZ ENGELSKA JAG BA T HENNE HAR DU LÄRT DEJ ENGELSKA ? HON BA FUCKU MOTHER FUCKA MIN ENGELSKA MIKKEE BRÅ AHAHAHAHAH JAG BA IV FÖR DEJ BROR HAHA HON BA JAG KLARAR INTE AV ENS IV KANSKE SÄRKLASS KANSKE HAHAHAHHAH JAG DDOG


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Asso sen jag såg videon på din moster så garvar jg varje gång jag hör, PAPAAAAAAA kan du kommm heaaaam xD ... hon e skööööööööööööön

2009-09-13 @ 09:10:29
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: peshmargas

HAHAH hon e bäääst! =)

2009-09-13 @ 11:30:58
Postat av: Nilufer

Asso på guuud xD lägg videon på bloggen

2009-09-13 @ 11:47:56
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0